Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Goede service bij uw horeca apparatuur

    Bij Horeca To Go bieden we onze diensten volledig online aan. In onze webshop vindt u het ruime assortiment tegen een aantrekkelijke prijs waar uw horeca apparatuur in een aantal klikken besteld kan worden. Via de chatfunctie kunt u altijd contact opnemen als u vragen heeft. Voor meer persoonlijk advies adviseren we u om telefonisch contact met ons op te nemen zodat we samen tot de optimale oplossing kunnen komen voor uw horecakeuken.

    Bestellingen horeca appartuur

    Alle bestellingen die gedaan worden op onze webshop worden rechtstreeks vanuit ons magazijn naar u verstuurd. De bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en verzonden. Het plaatsen van een bestelling doet u gemakkelijk via onze webshop. Als u geinteresseerd bent in een product kunt u dit in uw online winkelmandje plaatsen. Wanneer u klaar bent om af te rekenen gaat u naar uw winkelmandje, vanuit hier heeft u de optie om de bestelling defintief te maken. Hier vult u al uw gegevens in en vervolgens kunt u kiezen voor een betaaloptie. U kunt uw bestelling altijd nog wijzigen voordat deze definitief is geplaatst. Nadat u heeft betaald ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

    Onze levertijden

    Bij HorecaToGo doen we altijd ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Gemiddeld is de levertijd momenteel twee tot vijf werkdagen. Mocht een product een langere levertijd hebben vermelden we dit altijd op onze website. Indien er geen levertijd bij een product vermeld staat kunt u het beste contact met ons opnemen om dit te bespreken. Als u uw product op een specifieke datum geleverd wenst te hebben kunnen wij dit in overweging nemen.

    Bezorging van uw bestelling

    Wanneer uw product is verzonden ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Ook vermelden we hierin wanneer we verwachten dat het product bezorgd wordt. Zorg ervoor dat er op de aangegeven bezorgdatum iemand op het bezorgadres aanwezig is. Indien er niemand aanwezig is om uw bestelling aan te nemen komen we op een ander moment terug. De kosten hiervoor worden mogelijk bij u in rekening gebracht. Wanneer u uw bestelling ontvangt controleer dan altijd de meegeleverde pakbon. Alle artikelen die geleverd zijn dienen hierop te staan. Als u nog producten mist kan het zijn dat deze op een later moment bezorgd worden. Staan er artikelen vermeld op de pakbon die niet geleverd zijn? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Retourneren

    Wanneer u toch besluit het product te retourneren is het belangrijk dat deze onbeschadigd in de originele verpakking naar ons terug komt. Voordat u een product retourneert neemt u contact op met onze klantenservice om het product aan te melden. Het product wat u wil retourneren moet binnen 7 dagen na aanmelding van de retour bij ons binnen zijn. Heeft u andere vragen over het retourneren van een product? Neem dan contact met ons op zodat we u kunnen helpen.

    Garantie van uw horeca apparatuur

    Uiteraard krijgt u op alle producten die bij ons besteld worden garantie. Alle producten hebben een minimale garantie van 1 jaar. Sommige producten hebben een langdurige garantie van maximaal 5 jaar. Welke garantie op uw product van toepassing is staat vermeld bij de productinformatie op onze webshop. Als u een vraag heeft over de garantie op uw product of als u gebruik wil maken van de garantie, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »